Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RegulaminRegulamin  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Kurs AVR-GCC

Przyszłość jest w naszych rękach...
...bo przyszłość to robotyka.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: daniel93
31 Sie 08 08:11
Zielony i jeszcze raz zielony
Autor Wiadomość
kamillo121 

Wysłany: 03 Sie 08 02:22   Zielony i jeszcze raz zielony

Niedawno temu zarejestrowałem się na diodzie, ponieważ interesuje mnie świat elektroniki lecz jestem zielony jak trawa w tych tematach. Związku z tym mam pytanie, czy wieku 15 lat mam jakieś szanse na choćby tworzenie najprostszych rzeczy w elektronice ?
Nie wiem czy uda mi się pojąć najważniejsze rzeczy , Powiedzcie na swoim przykładzie , kiedy zaczęliście przygodę z elektro. i czy początki były trudne....
Postaw piwo autorowi tego posta

pawel 

Otrzymał 4 piw(a)
Wysłany: 03 Sie 08 03:06   

Początki są zawsze trudne. Ja niedawno zacząłem coś w tym łapać, a zajmuje się elektroniką od jakiś 2 lat. Ważna żeby się nie zrażać. I nie podejmować zbyt dużych wyzwań. Odwiedź stronę http://elportal.pl/ea/ . Zawiera podstawowe informacje, które powinny ci się przydać.
Polecam także książkę "Wyprawy w świat elektroniki" zawiera dużą ilość projektów, z wyczerpującymi opisami.
Ostatnio zmieniony przez pawel 03 Sie 08 03:09, w całości zmieniany 1 raz  

Wyświetl szczegóły
kamillo121 

Wysłany: 03 Sie 08 03:52   

Słyszałem o tej książce.
Tam jest dużo wzorów i obliczeń a ja orłem w szkole nie jestem, jak Myślisz ciężko robić takie obliczenia itp.?

[ Dodano: 03 Sie 08 04:59 ]
O te obliczenia to akurat nie chodzi mi o tą książek tylko ogólnie

[ Dodano: 03 Sie 08 05:05 ]
A i jeszcze jedno zastanawiam się nad kupnem tej książki tylko jeśli Mógłbyś mi powiedzieć czy w tej książce jest wszystko dokładnie opisane co z czym połączyć gdzie umieścić rożne rzeczy itp. bo sam to się na pewno nie pokapuję
Ogromne dzięki, że Tracisz czas dla mnie

pawel 

Otrzymał 4 piw(a)