|
Jak zrobić robota? Jestem kompletnie zielony |
| Autor |
Wiadomość |
Ewin

|
Wysłany: 19 Lut 07 03:56
|
|
|
| Wiem że nie powinno byc tu postu ale skad mam wziąć ten kurs c... nie bede kupowal 20 gazetek zeby miec 60 stronnicowy kurs .... Moze ktos zna jaka strone z tym kursem i poda albo w temacie albo na pw? |
|
_________________ 3% procent tego forum to ja
http://bramki.freshh.com.pl <--> najlepsze bramki w sieci |
|
|
|
 |
daniel93

Pomógł: 11 razy Posty: 390 Otrzymał 19 piw(a) Skąd: Wujskie
|
Wysłany: 19 Lut 07 04:52
|
|
|
Do czasu aż przerobisz wszystko to pewnie się w postaci książki ukaże
Ten kurs już podobno powoli końca dochodzi... |
|
|
|
|
 |
treker
www.dioda.com.pl

|
Wysłany: 19 Lut 07 06:16
|
|
|
Tak, niedługo już koniec. No i potem będzie z tego dobra książka.
Pozdrawaim |
|
|
|
|
 |
cisinio

|
Wysłany: 24 Lut 07 05:50
|
|
|
witam
oczywiście nie stać mnie na cały kurs więc jakie podzespoły konkretnie mam dokupić do książki ''wyprawy w świat elektroniki ,wyższy stopień wtajemniczenia'' . Kupuję też książkę ''mikro kontrolery dla wszystkich ''od razu z płytką i częściami, czy trzeba coś jeszcze dokupić niezbędnego do tego kursu |
|
_________________ cisinio |
|
|
|
 |
daniel93

|
Wysłany: 24 Lut 07 06:53
|
|
|
W zestawie za 289,99zł są wszystkie części potrzebne w obydwu książkach.
Do książki „Mikrokontrolery dla początkujących” potrzebna jest tylko płytka AVT-3500. |
|
|
|
|
 |
Ewin

|
Wysłany: 25 Lut 07 08:10
|
|
|
i tak apropo nie oplaca sie jednak kupowac pojedynczo czesci ;/ mi wyszlo 60 zl liczmy 50 bo musialem kupic po 2 oprniki 5MK a to x6 to jest 300 :/ a o plytce stykowej juz nie wspomne ;/ ale coz za bledy sie placi |
|
|
|
|
 |
daniel93

|
Wysłany: 25 Lut 07 08:15
|
|
|
No bo to zależy od sklepu!
Trzeba kupować w dobry internetowym sklepie internetowym.
Płytka stykowa nie jest niezbędna, bo można lutować na kartonie...
I powiedz mi dlaczego się nie opłacało? - Jeśli zapłaciłeś 60zł, a w avt to kosztowało by 230zł? |
|
|
|
|
 |
Ewin

|