Przesunięty przez: daniel93 31 Sie 08 08:11 |
Zielony i jeszcze raz zielony |
| Autor |
Wiadomość |
kamillo121

|
Wysłany: 03 Sie 08 02:22 Zielony i jeszcze raz zielony
|
|
|
Niedawno temu zarejestrowałem się na diodzie, ponieważ interesuje mnie świat elektroniki lecz jestem zielony jak trawa w tych tematach. Związku z tym mam pytanie, czy wieku 15 lat mam jakieś szanse na choćby tworzenie najprostszych rzeczy w elektronice ?
Nie wiem czy uda mi się pojąć najważniejsze rzeczy , Powiedzcie na swoim przykładzie , kiedy zaczęliście przygodę z elektro. i czy początki były trudne.... |
|
|
|
|
 |
pawel

|
Wysłany: 03 Sie 08 03:06
|
|
|
Początki są zawsze trudne. Ja niedawno zacząłem coś w tym łapać, a zajmuje się elektroniką od jakiś 2 lat. Ważna żeby się nie zrażać. I nie podejmować zbyt dużych wyzwań. Odwiedź stronę http://elportal.pl/ea/ . Zawiera podstawowe informacje, które powinny ci się przydać.
Polecam także książkę "Wyprawy w świat elektroniki" zawiera dużą ilość projektów, z wyczerpującymi opisami. |
|
_________________ www.robotyka.net.pl
www.peakoil.pl |
| Ostatnio zmieniony przez pawel 03 Sie 08 03:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
| Wyświetl szczegóły |
 |
kamillo121

|
Wysłany: 03 Sie 08 03:52
|
|
|
Słyszałem o tej książce.
Tam jest dużo wzorów i obliczeń a ja orłem w szkole nie jestem, jak Myślisz ciężko robić takie obliczenia itp.?
[ Dodano: 03 Sie 08 04:59 ]
O te obliczenia to akurat nie chodzi mi o tą książek tylko ogólnie
[ Dodano: 03 Sie 08 05:05 ]
A i jeszcze jedno zastanawiam się nad kupnem tej książki tylko jeśli Mógłbyś mi powiedzieć czy w tej książce jest wszystko dokładnie opisane co z czym połączyć gdzie umieścić rożne rzeczy itp. bo sam to się na pewno nie pokapuję
Ogromne dzięki, że Tracisz czas dla mnie |
|
|
|
|
 |
pawel

|
Wysłany: 03 Sie 08 04:33
|
|
|
| Obliczenia nie są trudne i za wiele ich tam niema. Jest tam wszystko opisane bardzo dokładnie. Są tam liczne przykłady. |
|
_________________ www.robotyka.net.pl
www.peakoil.pl |